Tellimisinfo

Soovime, et meie e-poes oleks teil mugav ja lihtne oma ostud sooritada. Teie tellimusi käsitleme tööpäeviti, E-R 9.00-18:00.

Enne tellimuse vormistamist palume lugeda alljärgnevat infot.

Tellimuse vormistamine Väga Vahva E-poes

Tellimuse vormistamisel palume:

1. täita kõik infoväljad ja esitada andmed korrektselt – sellest sõltub tellimus ja kauba turvaline toimetamine Teieni. Juhime tähelepanu asjaolule, et arvutiekraanil võib toodete värv erineda originaalist.

2. veenduda enne ostu sooritamist,  et olete sisestanud kõiki tooteid soovitud koguses.

3. valida sobiv transpordi -ja -makseviis ning oodata tellimuse kinnitust Teie poolt esitatud e-posti aadressile.

Kõikide tellimuste täitmise eelduseks on makse laekumine Väga Vahva OÜ arveldusarvele.

Tellimuse täitmine

Kui Teie soovitud kaup on laos, saame tellimuse üldjuhul täita järgmise tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

Kui kaupa laos ei ole, võtame Teiega tööpäeva jooksul ühendust ja anname teada eeldatava tarneaja.

Transpordi maksumus

ELS Postimüük

Transpordi maksumus 5.00€

Juhul kui jõuame paki toimetada Eesti Posti enne kella 16:00, jõuab saadetis Teie poolt valitud aadressile järgmisel tööpäeval. Saadetis saartele liigub koos tavapostiga ja samade graafikute alusel.

Vaata täpsemalt Eesti Posti tingimusi http://www.post.ee/

Eesti Posti tegevuse eest Väga Vahva OÜ vastutust endale ei võta.

Smart Post

Transpordi maksumus 2.50 eurot.

Juhul kui jõuame paki toimetada SmartPosti pakiautomaati enne kella 16:30,  jõuab saadetis Teie poolt valitud automaati järgmise päeva kella 11.00ks. (va. Saared, palun vaadake täpsemalt: http://www.smartpost.ee/pakkide-saatmine/pakkide-liikumise-graafik

Vaata täpsemalt SmartPosti tingimusi http://www.smartpost.ee/

SmartPosti tegevuse eest Väga Vahva OÜ vastutust endale ei võta.

Tellimuse tühistamine

Kui soovite tellimust tühistada, siis kirjutage meile palun e-kiri tellitud kauba kohta, lisades kindlasti oma andmed. Tellimuse tühistamine on võimalik eeldusel, et me ei ole jõudnud kaupa teele panna.

Kauba tagastamine

Kui meie toode ei vasta Teie ootustele, palume võtta meiega 14 päeva jooksul ühendust. Kauba ostame tagasi eeldusel, et kaup on originaalpakendis, kasutamata ja korrektne. Hüvitame ka transpordikulu. Raha tagastame 3 tööpäeva jooksul kliendi arveldusarvele.
Täpsem info telefonidel 5276373 ja 5210025 või e-kirja teel info@vagavahva.ee

Pretensioonid

Kõik pretensioonid lahendame vastavalt Võlaõigusseadusele. Palume tooteid hooldada vastavalt juhendile. Toodete kulumine garantii alla ei kuulu. Rohkem infot telefonidel 5276373 ja 5210025 või e-kirja teel info@vagavahva.ee
Oleme avatud mõlema osapoole jaoks sobiva lahenduse leidmiseks.

Tea oma õigusi ja vaata lisaks

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus: http://www.consumer.ee/1251
Riigi Teataja, Võlaõigusseadus: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13277345

Kõikide toodete kohta, mis on sisustussalongis saadaval on e-poes tootekirjelduses selle kohta eraldi märge ( kõige all ), samuti on ära toodud hind. Omalt poolt soovitame segaduste vältimiseks eelnevalt poodi või meile helistada ( kirjutada ), et täpsustada just Teid huvitava toote olemasolu kaupluses. Soovime Teile Väga Vahvaid oste!